بیلان سافت

ساخت وبلاگ

همان طور که می دانید دو کمپانی مشهور سونی و مایکروسافت با عرضه نسل هشتم کنسول بازی و با معرفی PS4 و XBOX ONE رقابت جدیدی را آغاز کرده اند و اختلافات نظر بر سر این که کدام کنسول بازی بهتر است و کدام کنسول بازی به صرفه تر همچنان مثل همیشه ادامه دارد. فروش کنسول های بازی نسل هشتم در ایران هم جریان دارد و اکثر سایت ها و فروشگاه ها قیمت های متفاوتی (دل به خواه) برای فروش در نظر گرفتند که معمولا بدون قاعده و دلیل منطقی است .

از این به بعد سعی می کنیم به صورت ماهیانه قیمت کلیه کنسول های بازی مطرح در بازار ایران رو برایتان قرار بدهیم تا در صورت نیاز به خرید قیمتی حدودی از بازار داشته باشید .

در زیر جدول قیمت کنسول های بازی نسل هفت و هشت دو شرکت مطرح مایکروسافت و سونی را در بازار ایران و تا تاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ مشاهده می کنید.

در  دو هفته گذشته (از آخرین آپدیت که مربوط به نیمه بهمن ماه بوده است) قیمت ها تغییر چندانی نداشته اند و معمولاً متناسب با ناموجودی لحظه ای کنسول ها و یا تغییرات قیمت ارز قیمت آن کنسول بالا می رود. با نزدیک شدن به پایان سال قیمت های محصولات در حال نوسان است و غیر موجود شدن کالا در دبی! یکی از دلایل فروشندگان برای بالا بردن قیمت های لحظه ای است. به هر حال قیمت حداقل کنسول ها قیمت لحظه ای است و ممکن است به تناسب بازار این قیمت مقداری بالا یا پایین بیاید.

قیمت کنسول بازی

توضیح اینکه در خرید آنلاین حتماً حواستان به مبلغ حمل ونقل و مالیات بر ارزش افزوده باشد!!

در جدول فوق بیشترین قیمت کنسول های نسل هفتم (PS3 و Xbox 360 ) مربوط به باندل مخصوص (کنسول به همراه یک بازی) و کرک شده می باشد . همچنین گران ترین Xbox one بازار از نوع XBOX ONE Elite Edition و گرانترین PS4 از نوع PS4 Call of duty III Edition می باشد.

همچنین ارزان ترین Xbox one بدون کینکت Xbox One Without Kinect و ارزان ترین PS4 مربوط به PlayStation 4 Region 3  می باشد.

به تازگی سری ۱۲ کنسول های PS4 هم به بازار عرضه شده است. از بارز ترین تفاوت ها می توان به مات شدن کل دستگاه ، فیزیکی شدن دکمه های پاور و اجکت و تقلیل تعداد رم ها از ۱۶ رم ۵۱۲ گیگابایتی به ۸ رم ۱ گیگابایتی اشاره کرد.

PS4 با کد ۱۲۰۶ که مربوط به ریجن ۳ می باشد هم اکنون به ایران رسیده است و پایین ترین قیمت را در بازار دارد.

Region در واقع یک نوع قفل منطقه ای است که باعث می شود کنسول و بازی هایش محدود به یک قاره و یا منطقه شوند. به طوری که به فرض بازی هایی که در قاره امریکا به فروش می رسند فقط برروی کنسول هایی که در آن قاره خریداری شده اند اجرا می شوند  البته به دلایل رقابتی و فروش در حال حاضر هر دو کنسول محدودیتی در اجرای بازی های ریجن های دیگر ندارند .

برای برخی از قیمت های مربوط به فروش آنلاین، هزینه حمل و نقل ( تحویل درب منزل ) احتساب نشده است.

اگر هنوز در انتخاب کنسول مناسب مردد هستید میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید .

باندل های معرفی شده برای کنسول PS4

بهترین باندل ها و بازی های موجود برای XBOX ONE

چرا باید PS4 بخریم !

چرا باید XBOX ONE بخریم !

معرفی لوازم جانبی PS4

سوال و جواب های کنسول های PS4 و XBOX ONE

Octoads

فروشگاه های مورد اعتماد: لطفاً در تماس خود نام سایت هشت بیت را هم بیاورید تا با شما همکاری بهتری شود.

نام فروشگاهشماره تلفنآدرسزمینه فعالیت
اکتو۰۲۱۸۸۹۵۷۹۴۸www.octo.irکنسول و لوازم بازی

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 196 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 1:14

نام بوگاتی در چند سال اخیر همیشه با پسوند ویرون همراه بود ، خودرویی که بیشتر از هرچیزی برای این کمپانی نماد قدرت و توانایی و … بود ، ویرون یک خودرو استثنایی و بدون رقیب در دنیای خودرو سازی به نظر میرسید توان ۱۰۰۰ اسب بخاری ، شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۲.۵ ثانیه ای  طراحی بسیار زیبا ، شیک و قیمت لوکس و…..  انگشتری با شکوه برای کمپانی بوگاتی و حتی فولکس واگن به حساب می آمد .

شرکت های خودرو سازی زیادی برای به زیر کشیدن بوگاتی در چند سال گذشته دست به کار شدند ولی هرگز موفق به فتح قلعه ویرون نشدند کار به جایی رسید که خود بوگاتی دست به کار شد تا بعد از تولید چند مدل از ویرون ، مدلی جدید از این کمپانی به بازار عرضه شود تا تاج از پدر به پسر انتقال پیدا کند.

بوگاتی پادشاه جدید را Chiron ( شیرون ) نامیده است که یکی از معروف‌ترین و نیرومندترین سانتور ( به موجودی افسانه‌ای با بالا تنهٔ انسان و پایین تنه اسب گفته میشود )  که یکی از معروف ترین اسطوره های یونان باستان است درضمن یادآور لوئیس شیرون،  راننده فرانسوی مسابقه‌ای بوگاتی در سالهای ۱۹۲۸ تا ۱۹۳۲ نیز هست .

bugatti-chiron3

شیرون برای پشت سر گذاشتن ویرون از یک موتور قدرتمند ۱۶ سیلندر W شکل با حجم ۸ لیتر  ( به طور دقیق ۷۹۹۳ سانتیمتر مکعب ) و ۴ توربوشارژ بهره برده است و به کمک این موتور جدید  توانسته به توانی معادل ۱۵۰۰ اسب بخار ( ۱۱۰۳ کیلو وات )  و گشتاوری معادل ۱۶۰۰ نیوتن متر دست پیدا کند که همه این اعداد نمایانگر یک پادشاه جدید در دنیای خودرو خواهد بود .

chiron_motor_01

بوگاتی شیرون به کمک این موتور قدرتمند میتواند در کمتر از ۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و قرار است به سرعتی در حدود ۴۶۳ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند .

حتی در بخش قیمت هم از پدر خود پیشی گرفته است قیمت بوگاتی شیرون شاید کمی نگران کننده باشد ۲.۷ میلیون دلار !

یکی از نقاط جالب این خودرو این است که برخلاف خودروهای سوپر اسپرت جدید که به دنبال فناوری های هایبرید و موتورهای الکتریکی رفته اند در شیرون خبری از موتورهای الکتریکی و هایبرید نیست به گفته Wolfgang Durheimer مدیرعامل بوگاتی :

ما به طرز خارق العاده ای حداکثر سرعت خودرو را بالا برده ایم توان خودرا تا ۲۵ درصد افزایش داده ایم ، ایرودینامیک بهتر و چسبندگی به جاده را بهتر کرده ایم پس ما به هایبرید نیاز نداشتیم .

نکته جالب در مقایسه با قوی ترین مدل ویرون یعنی Veyron Super Sport که ۱۱۸۳ اسب بخار قدرت دارد این است که ویرون سوپر اسپرت در حداکثر سرعت تنها بعد از ۱۲ دقیقه باک ۱۰۰ لیتری خودش را خالی میکند اما در مدل شیرون این رقم به ۹ دقیقه کاهش پیدا کرده که نشان دهنده سیری ناپذیری این موتور ۱۵۰۰ اسب بخاری جدید بوگاتی است .

bugatti-chiron6

حداکثر سرعت توسط بوگاتی بر روی ۲۶۱ مایل برساعت (۴۲۰ کیلومتر بر ساعت ) محدود شده است ، البته به گفته مدیر ارشد بوگاتی شیرون برای سرعت ۴۳۵ کیلومتر بر ساعت طراحی شده است اما برای جاده این میزان ایمن تر است برای کسب استاندارد های Euro NCAP

نکته کلیدی موتور شیرون در ۴ توربوشارژر آن قرار دارد که با کار کردن پشت سرهم میتواند حداکثر  گشتاور در دور موتور  ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تامین کنند که حدود ۷۰ درصد از بازه عملکردی کل موتور را در بر میگیرد دو توربو شارژ تا دور موتور ۳۸۰۰ و سپس هر چهار توربوشارژ باهم کار میکنند تا حداکثر گشتاور را تامین کنند .

سیستم اگزوز تیتانیوم جدید شیرون فشار پشتی موتور را نسبت به سیستم به کار رفته در موتور ویرون سوپر اسپرت مقدار بیشتری کاهش میدهد ( با توجه به قدرت بیشتر این موتور ) ، شیرون ۶ لوله خروجی اگزوز دارد که چهار عدد از آنها از انتهای خودرو خارج میشوند و دو لوله دیگر برای به وجود اوردن نیروی Downforce به دیفیوزر زیر خودرو راه پیدا میکنند .

bugatti-chiron

همه چیز در شیرون و دنیای بوگاتی غول آساست ، موتور شیرون به کمک سیستم Charge air cooling در هر دقیقه ۶۰۰۰۰ لیتر هوا را به داخل سیلندر ها میفرستد در صورتی که یک پمپ خنک کننده معمولی تنها میتواند حدود ۸۰۰ لیتر هوا را خنک کند ! .

یکی از بزرگترین سختی های تولید ویرون کنترل دمای خودرو و موتور و … بود که برای برطرف کردن این امر بوگاتی از ۱۰ رادیاتور برای خنک کردن اجزا این خودرو استفاده میکند .

قدرت بالا ترمز قویتری هم نیاز دارد ترمز های جدید شیرون ۲۰میلیمتر بزرگتر ۲ میلیمتر کلفت تر و از جنس کربن سیلیکون کاربید ساخته شده است که هم سبک تر و هم مقاومت بیشتر در برابر خوردگی دارد ساخته شده است ترمز های جلو دارای ۸ پیستون و ترمزهای عقب دارای ۶ پیستون هستند .

تایر های جلو ۱۴ درصد و تایر های عقب ۱۲ درصد پهن تر شده تا به کمک سیستم چهار چرخ متحرک و دیفرانسیل الکترونیکی بهبود یافته کنترول و هندلینگ هم بهتر شود .

bugatti-chiron8

تمامی این ویژگی ها نشاندهنده این است که بوگاتی خیلی عجولانه برای تولید شیرون عمل نکرده و نکات ریز ومهم برای بدست آوردن کمی سرعت و قدرت بیشتر نادیده گرفته نشده اند .

bugatti-chiron7bugatti-chiron5bugatti-chiron4bugatti-chiron1bugatti-chiron2

- - , .

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت: 20:22

سال ۲۰۱۶ را می توان سالی پر هیجان برای طرفداران فیلم های قهرمانان کتاب های داستانی دانست. پس از فیلم بتمن و سوپرمن، حالا فیلم کاپیتان آمریکا را در سال ۲۰۱۶ خواهیم دید. البته این فیلم همچون برخی دیگر از فیلم های قهرمانی مجموعه ای است از قهرمانان که روند داستانی این فیلم را تشکیل می دهند و البته که باز هم همانند فیلم در شرف نمایش بتمن و سوپرمن، این فیلم هم بیشتر به تقابل قهرمانان با هم اشاره دارد و فعلاً دور، دور داستان های تقابل قهرمانان است!

captain-america-3-civil-war-bad-idea-or-avengers-3-better-marvel-civil-war-poster

داستان کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی ” Captain America: Civil War”

بهتر است ابتدا تریلری از این فیلم را ببینیم:

اگر بخواهیم به صورت خلاصه داستان را شرح دهیم می توان گفت : “بعد از اتفاقات “انتقام‌جویان: عصر اولتران” دولت‌های جهان قانونی را وضع می‌کنند که طی آن فعالیت‌های تمامی ابرقهرمانان کنترل می‌شوند و آن‌ها بایستی برای دولت کار کنند. کاپیتان آمریکا و مرد آهنی که در مورد این قانون نظرات متفاوتی دارند، مقابل یکدیگر می‌ایستند.” گفته می شود که از طرفی تونی اِستارک (مرد آهنی) با این قرارداد موافق و از طرفی دیگر کاپیتان آمریکا (که به هیچ‌کس اعتماد ندارد)، مخالف امضای این قرارداد است. به همین دلیل، دعوای اصلی این دو شخصیت محبوب آغاز می‌شود.

البته در این فیلم تنها این دو قهرمان حضور ندارند و مجموعه ای از قهرمانان همراه هریک از دو طرف خواهند بود. کمپانی مارول با ادامه روش خود با ورود قهرمانان به داستان های جدیدش به نوعی داستان آن ها را به روزرسانی می کند و می توان گفت به نوعی آنها را به یاد بینندگان می آورد (برای مثال مرد عنکبوتی را می توان مثال بارز این مدعا دانست). از جمله قهرمانان حاضر می توان به قهرمانان زیر اشاره کرد:

htreqyxkb03plu0n2oxj

در واقع می توان این داستان را یک گردهمایی قهرمانان بدون ثور و احتمالاً هالک (شنیده ها مبنی بر حضور هالک هم هست) دانست!

بازیگران و دست اندرکاران

وظیفه نوشتن فیلمنامه “Captain America: Civil War” بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی است و کارگردانی آن هم برادران روسو بر عهده دارند. در این فیلم ما شاهد بازگشت کریس اوانز  (در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا) خواهیم بود که در کنار رابرت داونی جونیور ( در نقش تونی استارک/مرد آهنی)، اسکارلت جوهانسن (در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو)، آنتونی مک‌کی (در نقش سام ویلسن/فالکن)، پل بتانی (در نقش ویژن)، جرمی رنر (در نقش کلینت بارتن/هاوک ای)، دون چیدل (در نقش جیم رودز/وار ماشین) و الیزابت اولسن (در نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ) به ایفای نقش می پردازند.

همچنین سباستین استن (در نقش باکی بارنز/سرباز زمستان) به همراه چدویک بوزمن (در نقش تی چالا/پلنگ سیاه)، امیلی ون‌کمپ (در نقش شارون کارتر/مامور ۱۳)، دنیل برول (در نقش بارون هلموت زیمو)، فرانک گریلو (در نقش براک روملو/کراس بونز)، ویلیام هرت (در نقش ژنرال تادیوس “آذرخش”) راس و پل راد (در نقش اسکات لانگ/مرد مورچه‌ایی) در فیلم Captain America: Civil War حضور خواهند داشت. همان طور که دیدید آنچنان تعداد بازیگران و قهرمانان در این فیلم زیاد است که برای نام بردن آنها هم به کپسول اکسیژن نیاز است!

بازیگران و نقش هایشان

یکی از جذابیت های فیلم ها ندانستن داستان آنها پیش از تماشای آنهاست ولی سخنان بازیگران و دست اندرکاران می تواند به هیجان و رمزآلود کردن داستان کمک کند. در ادامه برخی از این سخنان و نقش ها را با هم مرور می کنیم:

  • کریس ایوانز در نقش استیو راجرز / کاپیتان آمریکا:

captain-america-movie

    سرباز جنگ جهانی دوم که با استفاده از سرم آزمایشی بدنش تقویت شده است و در اعماق یک اقیانوس منجمد شد و سپس در دنیای مدرن امروز بیدار شد. به گفته جو روسو کاپیتان آمریکا یک ضدقهرمان سرخورده نخواهد شد. او گفت: «اخلاقیات، بخشی از قدرت اوست.» او اضافه کرد: «پتانسیلی الهام‌بخش در شخصیت او وجود دارد، پس بسیار خوب است اگر شخصیت‌هایی الهام‌بخش اطراف او باشند. رهبری از ویژگی‌های کلیدی اوست و شما نمی‌توانید رهبری کنید مگر اینکه شخصیت‌های دیگری اطراف شما باشند. همچنین دنیای اطراف او در حال گسترش است: سرباز زمستان، مأمور ۱۳، شاهین.»
  • رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک / مرد آهنی:

tony-stark-iron-man-3

    کسی که خود را نابغه، میلیاردر، خوش گذران و نیکوکار می‌داند و زرهی مکانیکی برای خود اختراع کرده‌است. درباره پیشرفت این شخصیت در این فیلم داونی جونیور گفت: «طبیعی است که شما دیدگاهتان عوض بشود. سؤال اصلی برای من این است که چه اتفاقی افتاده و در چه وضعیتی تونی را می‌یابیم؟ نشانه‌هایی در (انتقام‌جویان: عصر اولتران) وجود دارد که او را چگونه خواهیم یافت.»ورایتی اشاره کرده که مارول در ابتدا می‌خواسته که نقش استارک کوچک‌تر باشد، ولی خود داونی جونیور می‌خواسته نقش استارک در داستان قابل توجه‌تر شود. ورایتی همچنین نوشت که داونی جونیور برای بازی در این فیلم ۴۰ میلیون دلار به علاوه قسمتی از مبلغ فروش فیلم در صورت شکستن رکورد فروش سرباز زمستان را دریافت خواهد کرد، زیرا استودیو موفقیت این فیلم را مرهون داونی می‌داند.
  • اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف / عنکبوت سیاه:

natasha-romanoff-movie-actress-high-definition-wallpaper-download-natasha-romanoff-images-free

    جاسوس ماهر و مأمور سابق شیلد. درباره موقعیت شخصیتش پس از اتفاقات “انتقام‌جویان: عصر اولتران جوهانسون گفت: «فکر می‌کنم گذشته عنکبوت (سیاه) همواره دنبال اوست. او سعی می‌کند جلو برود، سعی می‌کند زندگی‌اش را بسازد. فکر می‌کنم قسمت‌هایی از این تلاش او را در کاپیتان ۳ خواهیم دید؛ و قطعاً او هدف بزرگ‌تری خواهد داشت و برای رسیدن به این هدف باید از گذشته‌اش فرار کند. (گذشته‌اش) همیشه آن‌جاست و روی شانه‌هایش سنگینی می‌کند.»
  • سباستین استن در نقش باکی بارنز / سرباز زمستان:

Captain-America-3-Winter-Soldier-Ant-Man-Credits

    بهترین دوست استیو راجرز و سربازی که به یک قاتل حرفه‌ای و شستشوی مغزی داده شده تبدیل گشته است، در حالی که تصور می‌شد در جنگ جهانی کشته شده است! جو روسو دربارهٔ تغییرات این شخصیت نسبت به سرباز زمستان گفت: «چیزی که درباره این شخصیت مانده این است که در شخصیت وی سیر کنیم. سوال‌های اساسی ای باقی می‌ماند. این که آیا او بازگشت‌پذیر است؟ آیا او بدترین قاتلی است که زندانی جنگی بوده است؟ در حال حاضر کجا زندگی می‌کند؟ آیا حافظه‌اش را به دست می‌آورد؟ اگر حافظه‌اش برنگردد باید او را باکی بارنز صدا کرد یا یک آدم جدید است؟ بنابراین این یک شخصیت بسیار جالب برای قرار دادنش در داستان است.»
  • آنتونی مکی در نقش سم ویلسون / شاهین:

10406902_1667290133555510_7801040162358633775_n-960x600

    چترباز سابق ارتش ایالات متحده آمریکا که با استفاده از بال‌هایی مخصوص در عملیات‌ها به انجام وظیفه می‌پردازد و دوست استیو راجرز است. در مورد رابطه میان ویلسون و راجرز، مکی گفت: «بین شاهین و کاپیتان، یک احترام دوطرفه بسیار زیاد وجود دارد. یک احترام نظامی. پس واقعاً هیجان‌انگیز است که ببینیم رابطه‌شان چگونه پیش می‌رود.»

تاریخ انتشار

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی قرار است ۲۹ آوریل ۲۰۱۶ در بریتانیا و ۶ مه ۲۰۱۶ در آمریکای شمالی به صورت آی‌مکس و سه‌بعدی اکران شود. در سپتامبر ۲۰۱۴، شبکه تی‌ان‌تی حق پخش تلویزیونی “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” را برای تاریخ دو سال بعد از انتشارش خرید.

captain_america__civil_war__2016__poster__3_by_krallbaki-d8j8v3y

- - , .

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 240 تاريخ : چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت: 20:22

این هم از سال ۹۴ ! سالی که در ان DDR4 ارزان شد و سری جدید پردازنده های اینتل معرفی شد. امیدوارم سال ۹۵ را با امیدی بیشتر آغاز کنید.

پیشنهاد سیستم برای هر ماه از سال سخت است و این امر سخت تر می شود وقتی قرار باشد تنوع هم در کار باشد. سعی کردم که این را انجام دهم ولی نکته اینجاست که کارایی خوب تنوع پذیر نیست آن هم در این شرایط رقابتی. AMD روز به روز از صدر جدول ها دور می شود و حالا با این داستان DDR4 هم تنها باید به اینتل اقبال داشت. با توجه به نزدیک شدن به عید می خواهیم کمی اقتصادی بیندیشیم. برای همین سه سیستم اول بدون مانیتور زیر ۳ میلیون تومان خواهند بود. تصور لپ تاپ گیم در این قیمت و این قدرت کمی سخت است! بهتر است به کیس ها بپردازیم:

سیستم اول: مانند همیشه سیستم های اول ارزان های جمع هستند. حالا که به عید نزدیک می شویم تمام سعی من رساندن ارزان ترین و قابل اعتمادترین سیستم بوده. پردازنده در اجرای بازی مهم است ولی نه حیاتی همین که گلوگاه نشود دستش هم درد نکند :) . پردازنده Core i3 6300 در کنار کارت گرافیک GTX 960 می تواند تجربه گیم خوبی را برای شما رقم بزنند. فقط اگر پول دستتان آمد یک SSD اضافه کنید و در جزیره خود حکمفرمایی کنید!

Untitled-3

سیستم دوم: در این سیستم تنها یک کلام داریم کمی به پردازنده کم توجهی کنید و برای گیم روی گرافیک و هارد SSD توجه کنید. تکرار می کنم پردازنده همه چیز نیست :) . اگر هم هم عقیده با من نیستید می توانید با نزدیک ۳۰۰ هزار تومان Core i5 6600 را تهیه کنید و یک سیستم خوب و نیک را داشته باشید.

Untitled-4

سیستم سوم: شاید گیم باز باشید ولی دست بر قضا مهندس هم باشید! شاید خواستید کمی هم فعالیت های کاری با کامپیوتر خود بکنید. اینجاست که پردازنده حرف اول را می زند و تمام.

Untitled-1 (3)

سیستم چهارم: بارها گفته ام که آنچنان اورکلاکر نیستم و مطمئناً اساتید بسیاری در این زمینه هستند. اگر به این مباحث علاقه دارید این سیستم می تواند خوب باشد. هرچند که اگر بیشتر خواستید خرج کنید بهتر است بر روی مادربورد هزینه کنید و از سری ROG ایسوس مادربوردی را تهیه کنید. باز هم می گویم سری K اینتل برای اورکلاک است و اگر اورکلاک نمی کنید سراغش نروید فرقی نمی کند!

Untitled-2

سیستم پنجم:  تمام و کمال به نظر من برای خرید. البته که می توان بیشتر خرج کرد ولی دوست من به کجا چنین شتابان؟!  گفتم این بار هم به SLI یک بار دیگر اشاره کنم تا ارزشش را متوجه شوید. گرافیک این سیستم از GTX 980 TI قوی تر است قول می دهم!

Untitled-5

شاید از خودتان بپرسید که چرا همه اش از SSD سامسونگ استفاده می کنم؟ شما معرفی کنید در این قیمت و حجم کدام برند توانسته رقابت کند؟

- - , .

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 267 تاريخ : يکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت: 11:56

سال ۲۰۱۶ در عرصه سینما سر و صداهای زیادی را به خود خواهد دید. این امری است که از نزدیک به دو سال پیش برخی انتظارش را می کشیدند و حالا در سال ۲۰۱۶ به سر می بریم. هشت بیت می خواهد با شما همراه باشد و برای اولین مطلب هم می خواهیم یکی از دنبال شده ترین عناوین در این چندساله را به شما معرفی کنیم: Batman v Superman: Dawn of Justice 

batman-v-superman-dawn-of-justice-altyazili-izle-batman-ve-superman-adaletin-safagi-izle-260

Batman v Superman: Dawn of Justice

رقابت قهرمان های دو طرز فکر متفاوت!

هالیوود هرکاری می کند تا پولساز باشد. بعضی اوقات این تلاشش همراه با افتخار است و برخی اوقات هم همان طور که دیده ایم آبروریزانه! استفاده از شخصیت های قهرمان های داستانی امری است عادی که البته پول خوبی هم برای سازندگان فیلم هایش در بر داشته است. ولی بتمن و سوپرمن شخصیت هایی هستند که می توان آنها را نماینده دو طرز فکر دانست. یکی قهرمان منجی بشر را انسانی می داند که با علم و قدرت هایی که البته زمینی است به اجرای عدالت کمک می کند (این قهرمان لازم نیست آنچنان خوش قیافه هم باشد و زیاد هم دوست ندارد چهره واقعی اش دیده شود) . در سویی دیگر اما قهرمان داستان یک فرازمینی است که ظاهری انسان گونه دارد. قدرت هایش ذاتی است و مطمئناً هیچ انسانی نمی تواند شبیه به آن باشد! سوپرمن معمولاً خوش قیافه است!

احتمالاً داستان تقابل این دو یکی از مهیج ترین داستان ها برای طرفداران این سبک داستانی است و این داستان زمانی مهیج تر می شود که کارگردانی همچون زک اسنایدر آن را رهبری کند.

bvsconcept6

Batman v Superman: Dawn of Justice

داستان از چه قرار است؟

بهتر است نگاهی بیندازیم به تریلرهای این فیلم:

وقتی حرف از “علیه” می آید کمی گیج می شویم. چرا که هر دو قهرمان اجرا کننده عدالت و ناجی انسان ها هستند. حال کدام یک طرف شر را گرفته است که این دو در مقابل هم قرار گرفته اند؟ داستان اصلی همین جاست و هیجان داستان هم همین جاست! دست اندرکاران فیلم هر یک گوشه ای از داستان را بازگو کرده اند:

زک اسنایدر ( کارگردان) :

بتمن که از عملکرد ابرقهرمان خدامانند، سوپرمن در هراس است خود تبدیل به ناجی جدید شهر گاتهام میشود. زمانی که بتمن و سوپرمن در جنگ با یکدیگر به سر می برند تهدیدی تازه نسل بشر را در خطر بزرگتری از آنچه با آن رو به رو بودند قرار می دهد.

 بن افلک (سوپرمن):

نمی‌دانم چه شباهتی به سوپرمن آشنا دارد اما می‌دانم که بتمن در آخرهای زندگی‌اش است.

هنری کاویل (بتمن):

بتمن در حقیقت نسخه‌ای از هملت آمریکایی است.

Batman v Superman: Dawn of Justice

بازیگران و شخصیت های حاضر

به جز بن افلک (سوپرمن) و هنری کاویل (بتمن) دو ستاره اصلی فیلم، گل گادوت با نقش (زن شگفت‌انگیز)، امی آدامز و لارنس فیشبورن و دایان لین (مرد پولادین)، جسی آیزنبرگ با نقش (لکس لوتر) ، جرمی آیرنز به عنوان (آلفرد) و هالی هانتر در نقش سناتور آمریکایی در این فیلم ظاهر شده‌اند. جیسن موموا نیز ایفاگر نقش (آکوامن) خواهد بود افراد ذکر شده همگی از جمله بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند که با اقتباس از کاراکترهای دی‌سی‌کمیکز جلوی دوربین رفته است.

Batman-v-Superman-Dawn-of-Justice-Superman

Batman v Superman: Dawn of Justice

تاریخ انتشار

این فیلم با مدت زمان طولانی دو ساعت و ۳۱ دقیقه، از جمعه ۲۵ مارس (ششم فروردین) توسط کمپانی «برادران وارنر» در سینماهای ایالات متحده و کانادا روی پرده خواهد رفت.

.maxresdefault

- - , .

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 471 تاريخ : يکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت: 2:37

ال جی با معرفی پرچمدار جدید خود نشان داد که برنامه ریزی اش برای تسخیر بازار در حال به بار نشستن است. هرچند که معرفی سالانه پرچمداران تبدیل شده به رقابتی بین سامسونگ و اپل و برندهایی همچون سونی و ال جی معمولاً سر و صدای کمتری دارند. ولی ال جی را می توان ویارئال داستان دانست! (تیم ویارئال اسپانیا به دلیل نمایش های خوبش در لالیگا و بالانشینی بدون سر و صدایش در بین فوتبال دوستان به این لقب معروف است ) . در واقع می توان گوگل را یکی از ناجیان ال جی در این زمینه دانست. از زمانی که ال جی سری موفق نکسوس را با همکاری گوگل شروع کرده است به کلی فلسفه تولید گوشی در این کمپانی تغییر کرده است. برویم سراغ LG G5 !

بهتر است ابتدا به ویژگی های بارز LG G5 اشاره ای کوتاه داشته باشیم تا در ادامه به بررسی کلی بپردازیم:

  • بدنه تمام فلزی
  • باتری قابل تعویض
  • لوازم جانبی و قابلیت ارتقا
  • پردازنده و صفحه نمایش بسیار قدرتمند

بدنه تمام فلزی G5

پس از بدنه ای چرمی و البته مدلی پلاستیکی ال جی این بار سراغ بدنه فلزی رفته است. البته با تعاریف خودش! در بدنه ال جی آن خط معروف آنتن را مشاهده نمی کنید و با در دست گرفتن آن حس خوشایند به شما دست خواهد داد.

باتری قابل تعویض G5

یکی از مورد های اصلی کاربران کمی حرفه ای تر حذف قابلیت تعویض پذیری و یا حتی امکان برداشتن باتری بوده است. که ال جی این بار در پرچمدار خود به این مورد هم توجه کرده است و با قابلیت تعویض باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی اش این لطف! را به کاربرانش باز گردانده است!

لوازم جانبی و قابلیت ارتقا G5

ال جی برای پرچمدار جدید خود اهداف بلند پروازانه ای دارد. لوازم جانبی متنوع می تواند این گوشی را به یکی از هیجان انگیز ترین گوشی های بازار کند. قابلیت ارتقا یا وجود برد مخصوص ارتقا یکی دیگر از قابلیت های هیجان انگیز ال جی G5 است. با زدن یک دکمه بخش پایین گوشی از آن جدا شده و شما می توانید با ماژولی دیگر گوشی خود را قدرتمندتر کنید.

Untitled-5

 یکی از این ماژول ها LG Cam Plus نام دارد که کاربران را قادربه عکاسی با یک دست می کند.این ماژول یک باتری ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی اضافه را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ماژول یک دکمه‌ی فیزیکی برای عکاسی و فیلم‌برداری دارد و کنترل‌های بیشتری برای بزرگ‌نمایی و قفل ISO در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با قرار دادن این ماژول در گوشی می‌توانید بین ۶ تا ۸ ساعت فیلم‌برداری و عکاسی کنید.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

یکی دیگر از این ماژول ها  Hi-Fi Plus نام دارد که ال جی با همکاری شرکت Bang & Olufsen اقدام به ساخت آن کرده است. این ماژول در ظاهر گوشی تغییری ایجاد نمی‌کند، اما باعث می‌شود که کاربران تجربه‌ صوتی بهتری را در زمان گوش دادن به موسیقی داشته باشند.

پردازنده و صفحه نمایش بسیار قدرتمند G5

Snapdragon 820 اسم رمز گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۶ بود و حالا می بینیم که گوشی های پرچمدار از این پردازنده در گوشی های خود بهره می برند که LG G5 هم از این قائده مستثنا نیست.

از سویی دیگر افزایش عدد PPI صفحات نمایشگر گوشی های موبایل همچنان ادامه دارد و LG G5 با تراکم پیکسلی ۵۵۴ خود در صفحه ای ۵.۳ اینچی یکی واضح ترین صفحات موبایل را خواهد داشت!

lg_g5

مقایسه کلی نسبت به خانواده پرچمداران LG

اگر بخواهیم نگاهی گذرا به گوشی جدید ال جی بیندازیم متوجه تغییراتی خواهیم شد که در جدول زیر مشاهده می فرمایید:

LG G5 vs LG G4 vs LG G3

 قدرت پردازش

یکی از نکات بارز LG G5 همان طور که گفته شد پردازنده قدرتمند آن است. البته نباید از رم ۴ گیگابایتی DDR4 آن بگذریم.

lg-g5-benchmarks-570

دوربین LG G4 ! که می تواند قدرتمندتر شود!

دوربین G5 را می توان همان دوربین  G4 دانست. هر چند دوربین G4 دوربین بسیار خوبی بوده است ولی انتظار داشتیم روند رو به رشد ال جی در مبحث دوربین ادامه داشته باشد. البته شاید بگویید تفاوت ظاهری که داشته. بله ال جی از دو دوربین استفاده کرده است. یکی دوربین با لنز واید و یک دوربین استاندارد که در LG G4 هم به کار گرفته شده بود. به طوری که ابتدا از لنز واید استفاده می شود و هنگامی که زوم می کنید با نزدیک شدن به محدوده دوربین اصلی به دوربین اصلی سوییچ می کند. نمی دانیم شاید LG G6 دوربینی وحشتناک داشته باشد که آزمایشش در LG G5 صورت می گیرد.

lg-g5-dual-camera

در کل می توان LG G5 را یک پرچمدار با مشخصات دیگر پرچمداران سال دانست که قابلیت های دل نوازی را در خود جای داده است که می تواند آن را در رقابت با دیگران متمایز سازد. گروهی از متخصصین پیش بینی کرده اند که نزدیک به ۱۰ میلیون LG G5 به فروش خواهد رسید. باید دید که ال جی با بدنه تمام فلزی اش  چگونه به جنگ رقیبان خواهد رفت؟

- - , .

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 5:06

گوشی موبایل Samsung galaxy S7 به تازگی معرفی شد. این گوشی که به گفته برخی ” لو رفته ترین گوشی دنیا ” لقب گرفته است. پیش از این هم مشخصاتش تفریباً مشخص شده بود و حالا سامسونگ خود این مشخصات را اعلام کرده است! هر چند که در بازار جهانی سامسونگ ، اپل را رقیب اصلی خود می داند  ولی در کره و برخی از کشورها LG G5 هم می تواند سامسونگ را به چالش بکشد. بیایید با نگاهی به محصول جدید سامسونگ Galaxy S7 را بهتر بشناسیم.

مروری بر مشخصات سخت افزاری

هر دو گوشی S7‌ و S7 Edge  همچون سال های پیشین به صفحات نمایش Super AMOLED مجهز هستند. این نمایشگرها رزولوشنی ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ (Quad HD) دارند. S7 با نمایشگر ۵.۱ اینچی و S7 Edge‌ با نمایشگر ۵.۵ عرضه خواهد شد. امسال هم سامسونگ از پردازنده های خود در پرچمدارانش استفاده کرده است. این دو گوشی از پردازشگرهای ۸ هسته‌ای روی تراشه‌ی اگزینوس ۸ (۸۸۹۰) بهره می‌برند ( البته در آمریکای شمالی (که احتمالاً در ایران این مدل عرضه نخواهد شد) از اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده است). هر دو گوشی به‌طور  پیش‌فرض ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی دارند؛ هرچند برخی کشورها(که احتمالاً ایران با کمی تأخیر در بین آنها خواهد بود) میزبان مدل ۶۴ گیگابایتی هم خواهند بود.

gettyimages-511577704

Galaxy S7 نیرویش را از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می کند و باتری مدل اج (خمیده)  هم ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعت است. این امر نشاندهنده افزایش خشنود کننده گنجایش باتری نسبت به سال گذشته است.لازم به ذکر است که مدل‌های سال قبل باتری‌هایی به ترتیب، ۲۵۵۰ و ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشتند.

سامسونگ برای هر دو گوشی‌ از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به سنسور ۰.۴ اینچی (“۱/۲.۵) سونی مدل IMX260 استفاده می‌کند و دیافراگم آن f/1.7 است که در ادامه به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

از دیگر نکات قابل ذکر سامسونگ Galaxy S7 می توان به بازگشت قابلیت ضد آب و گرد و خاک IP68 (بر خلاف سری ۵ در سری ۶ از این قابلیت خبری نبود!) و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی اشاره کرد.

دوربین : نیم نگاهی به فلسفه اپل از نوع سامسونگ

همان طور که پیش از این خاطر نشان کردیم امسال یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (f1/7) جایگزین دوربین ۱۶ مگاپیکسلی (f1/9) نسل قبل شده است! می‌بینید؟ رزولوشن حسگر دوربین کاهش پیدا کرده است. اما سامسونگ می‌گوید پیکسل‌های بزرگ‌تری که به کار برده (یاد حرف های ۲ سال پیش HTC نیفتادید؟) تا ۵۶ درصد نور بیشتری را دریافت می‌کند. این موضوع باعث می‌شود عکس‌های بهتری در شرایط نوری ضعیف ثبت شود. لنز دوربین هم صاحب دیافراگمی با دریچه‌ی f1/7 شده است که ورود ۲۵ درصد نور بیشتر را در مقایسه با لنز قبلی تأمین می‌کند. نسبت سنسور دوربین هم از فرمت واید (۱۶:۹) به فرمت ۴:۳ تغییر پیدا کرده است.

سامسونگ با معرفی قابلیت ” پیکسل دو بخشی” ادعا می کند که دوربین این گوشی ها تا ۳ برابر سریع تر می توانند فوکوس کنند. در واقع کاری که پیش تر از دوربین های DSLR بر می آمد.

samsung-galaxy-s7-edge-camera-19

ظاهری که سامسونگ از آن راضی است!

احتمالاً با دیدن تصاویر آنچنان تفاوتی بین S7  و مدل سال قبل نخواهید دید. شاید اگر عنوان S7 نبود شما به اشتباه می افتادید! ولی در هر حال به نظر می رسد سامسونگ به طرح مورد علاقه و ایده آلش رسیده است و نیازی نمی بیند که در آن تغییر چندانی بدهد. البته یکی از موارد تغییرات شاید کم شدن میزان بیرون زدگی لنز دوربین باشد.

galaxy-s7

لوازم جانبی: دور، دور اضافات است!

سامسونگ هم همانند ال جی برای گوشی خود لوازم جانبی هیجان انگیزی در نظر گرفته است. از GEAR VR که شاید مهمترین، هیجان انگیز ترین و معروف ترین لوازم جانبی پرچمداران سامسونگ که بگذریم می توانیم به صفحه کلید فیزیکی (Qwerty) لنز اضافه (تله و واید) برای دوربین ( احتمالاً یاد لنز های اضافه سونی افتادید که چند سال پیش ارائه داده بود! ) ، کنترلر بازی ساخته شده توسط Mad Catz ، کنترلر بازی برای گلکسی S7 و دوربین Gear 360 اشاره کرد.

صفحه کلید اضافه

صفحه کلید اضافه

8-Samsung-Lens-Cover-wide-angled

لنز واید

9-Samsung-Lens-Cover-telephoto

لنز تله

3-Game-controller-by-Mad-Catz

کنترلر بازی ساخته شده توسط Mad Catz

2-Game-controller

کنترلر بازی برای گلکسی S7

1-Samsung-Gear-360

دوربین Gear 360

- - , .

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 5:06

ماهی دیگر و سیستم های پیشنهادی دیگر. در هفته های گذشته و با گذشت بیشتر از سال ۲۰۱۶ بازی های ان سال بیشتر شناخته می شوند و به تبع آن اشتیاق خرید سیستم ها و کنسول های بازی بهتر بیشتر می شود. خوشبختانه در حال حاضر سیستم های DDR4 به قیمت رسیده اند و بهتر است دیگر سراغ سیستم های DDR3 نروید. تنها در صورتی این تصمیم اشتباه را بگیرید که تصمیم داشته باشید کمتر از ۲۰۰ هزار تومان برای پردازنده خرج کنید!

از نظر سخت افزاری هم آنچنان تغییر و تحولی نداشتیم و دنیای سخت افزار روزهای کم تلاطمی را تجربه می کند. با توجه به سیستم های پیشنهادی توسط شرکت های سازنده بازی ، می خواهیم امروز ۴ سیستم را به شما معرفی کنیم. سعیمان تأمین بهترین های در قیمت خود است ولی در هر حال خوشحال می شویم شما هم در این امر به ما کمک کنید :) .

 سیستم گیم اول یک سیستم گیم عالی در قیمتی به شدت رقابتی است. هرچند پردازنده Core i3 آن زیاد به چشم نمی آید ولی کارت گرافیک GTX 970 و SSD و رم ۱۶ گیگابایتی همه و همه نوید یک بازی پرقدرت با قیمتی زیر ۴ میلیون را می دهد.

game case 3

سیستم گیم دوم با نگاهی مینیمال تبدیل به ارزان ترین سیستم این نوشته شده است. توجه داشته باشید که می توانید با جایگزینی GTX 960  این سیستم را هم ارتقاء خوبی دهید. البته این را هم در نظر داشته باشید که این قیمت به همراه مانیتوری ۵۰۰ هزار تومانی است.

game case 2

سیستم گیم سوم اما با ارتقاعی خوب در زمینه پردازنده به یک سیستم ایده آل برای تمامی کارها در کنار گیم تبدیل شده است. این سیستم هم با قیمتی زیر ۴ میلیون و البته زیر ۳ میلیون تومان بدون مانیتور یک سیستم قدرتمند و سریع است که در حد قیمتی خود می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.game case

سیستم گیم چهارم و پنجم قابلیت اورکلاک دارند. سیستم چهارم با پردازنده Core i5 قابل اورکلاک و البته همکاری با سخت افزارهای قابل قبول ، یک سیستم عالی برای مهندسان و دوستان مدیا کار! و ۱۰۰ البته اورکلاکر ها کرده است.game case 1

سیستم پنجم حد نهایت پیشنهادی ما برای گیم شما است. می دانیم که می شود با SLI و …. سیستم هایی به مراتب قدرتمند تر و گرانتر از این ساخت ولی جداً نیازی نیست اینقدر خرج کرد خیالتان راحت :).game case 4

درمورد کولر پردازنده هم یک مدل واحد را انتخاب کردیم چرا که این امر سلیقه ای است و متناسب با میزان انتظار می تواند قویتر یا ضعیف تر باشد.

- - , .

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت: 4:48

پاور ها نقش مهمی در کامپیوترهای رومیزی دارند و انتخاب درست یا غلط آن می تواند کل سیستم شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای مثال اگر پاور توان تغذیه کارت گرافیک و … شما را نداشته باشد مطمئناً با مشکل مواجه خواهید شد و به حتی می تواند به خرابی سیستم هم منجر شود. از این رو و در ادامه راهنمایی های انتخاب یک سیستم مناسب بر آن شدیم تا حداقل میزان پاور مورد نیاز بر اساس پر مصرف ترین بخش کامپیوتر که همان کارت گرافیک است را برای شما لیست کنیم. با ما همراه باشید:

کارت گرافیک های انویدیا

  GPU کارت گرافیک

وات پیشنهادی پاور (W)

PCIe connectors
۶-pin۸-pin
GeForce Titan ZGTX TITAN Z SLI۱۲۰۰۰۴
GTX TITAN Z۷۵۰۰۲
GeForce Titan XGTX TITAN X 4x SLI۱۳۵۰۴۴
GTX TITAN X 3x SLI۱۱۰۰۳۳
GTX TITAN X SLI۸۵۰۲۲
GTX TITAN X۶۰۰۱۱
GeForce Titan BlackGTX TITAN BLACK 4x SLI۱۳۵۰۴۴
GTX TITAN BLACK 3x SLI۱۱۰۰۳۳
GTX TITAN BLACK SLI۸۵۰۲۲
GTX TITAN BLACK۶۰۰۱۱
GeForce 900 seriesGTX 980 Ti 4x SLI۱۳۵۰۴۴
GTX 980 Ti 3x SLI۱۱۰۰۳۳
GTX 980 Ti SLI۸۵۰۲۲
GTX 980 Ti۶۰۰۱۱
GTX 980 4x SLI۱۱۵۰۸۰
GTX 980 3x SLI۹۵۰۶۰
GTX 980 SLI۷۵۰۴۰
GTX 980۵۲۰۲۰
GTX 970 3x SLI۸۵۰۶۰
GTX 970 SLI۷۰۰۴۰
GTX 970۵۰۰۲۰
GTX 960 3x SLI۷۵۰۳۰
GTX 960 SLI۶۰۰۲۰
GTX 960۴۳۰۱۰
GTX 950 SLI۵۰۰۲۰
GTX 950۳۸۰۱۰
GeForce 700 seriesGTX 780 Ti 4x SLI۱۴۰۰۴۴
GTX 780 Ti 3x SLI۱۱۵۰۳۳
GTX 780 Ti SLI۸۷۵۲۲
GTX 780 Ti۶۰۰۱۱
GTX 780 4x SLI۱۳۵۰۴۴
GTX 780 3x SLI۱۱۰۰۳۳
GTX 780 SLI۸۵۰۲۲
GTX 780۵۷۵۱۱
GTX 770 3x SLI۱۱۰۰۳۳
GTX 770 SLI۸۵۰۲۲
GTX 770۵۷۵۱۱
GTX 760 Ti 3xSLI۹۰۰۶۰
GTX 760 Ti SLI۷۰۰۴۰
GTX 760 Ti۵۰۰۲۰
GTX 760 3x SLI۹۰۰۶۰
GTX 760 SLI۷۰۰۴۰
GTX 760۵۰۰۲۰
GTX 760 192bits۴۵۰۱۰
GTX 750 Ti۳۵۰۰۰
GTX 750۳۵۰۰۰
GTX 745۳۵۰۰۰
GTX 740 GDDR5۳۸۰۱۰
GTX 740۳۵۰۰۰
GTX 730 GDDR5۳۰۰۰۰
GTX 730 DDR3 128bits۳۰۰۰۰
GTX 730 DDR3 64bits۳۰۰۰۰
GTX 720۳۰۰۰۰
GTX 710۳۰۰۰۰
GTX 705۳۰۰۰۰
GeForce Titan seriesGTX TITAN 4x SLI۱۳۵۰۴۴
GTX TITAN 3x SLI۱۱۰۰۳۳
GTX TITAN SLI۸۵۰۲۲
GTX TITAN۶۰۰۱۱

   GPU کارت گرافیک

وات پیشنهادی پاور (W)

PCIe connectors
۶-pin۸-pin
GeForce 200 SeriesGTX 295 SLI۸۷۵۲۲
GTX 295۶۵۰۱۱
GTX 285 4x SLI۱۲۰۰۸۰
GTX 285 3x SLI۹۵۰۶۰
GTX 285 SLI۷۵۰۴۰
GTX 285۵۲۰۲۰
GTX 280 4x SLI۱۲۵۰۴۴
GTX 280 3x SLI۱۰۰۰۳۳
GTX 280 SLI۷۵۰۲۲
GTX 280۵۵۰۱۱
GTX 275 4x SLI۱۲۰۰۸۰
GTX 275 3x SLI۹۵۰۶۰
GTX 275 SLI۷۵۰۴۰
GTX 275۵۲۰۲۰
GTX 260 4x SLI۱۰۰۰۸۰
GTX 260 3x SLI۸۵۰۶۰
GTX 260 SLI۶۵۰۴۰
GTX 260۵۰۰۲۰
GTS 250 512Mb/1Gb 4xSLI۹۲۰۴۰
GTS 250 512Mb/1Gb 3xSLI۷۵۰۳۰
GTS 250 512Mb/1Gb SLI۶۰۰۲۰
GTS 250 512Mb۴۵۰۱۰
GTS 240۴۵۰۱۰
GT 240۳۵۰۰۰
GT 220۳۰۰۰۰
۲۱۰۳۰۰۰۰
۲۰۵۳۰۰۰۰
GeForce 100 SeriesGTS 150 3X SLI۷۵۰۶۰
GTS 150 SLI۶۰۰۴۰
GTS 150۴۵۰۲۰
GT 130 SLI۴۳۰۰۰
GT 130۳۵۰۰۰
GT 120 SLI۴۰۰۰۰
GT 120۳۳۰۰۰
G100۳۰۰۰۰
GeForce 9 Series۹۸۰۰ GX2 SLI۷۵۰۲۲
۹۸۰۰ GX2۵۷۵۱۱
۹۸۰۰ GTX+ 3x SLI۷۵۰۶۰
۹۸۰۰ GTX+ SLI۶۰۰۴۰
۹۸۰۰ GTX+۴۵۰۲۰
۹۸۰۰ GTX 3x SLI۷۵۰۶۰
۹۸۰۰ GTX SLI۶۰۰۴۰
۹۸۰۰ GTX۴۵۰۲۰
۹۸۰۰ GT۴۰۰۱۰
۹۶۰۰ GT 650Mhz SLI۵۰۰۲۰
۹۶۰۰ GT 650Mhz۴۰۰۱۰
۹۶۰۰ GT 600Mhz SLI۴۰۰۰۰
۹۶۰۰ GT 600Mhz۳۰۰۰۰
۹۶۰۰ GSO 512Mb۵۲۰۲۰
۹۶۰۰ GSO 512Mb۴۰۰۱۰
۹۶۰۰ GSO SLI۵۲۰۲۰
۹۶۰۰ GSO۴۰۰۱۰
۹۵۰۰ GT SLI۴۰۰۰۰
۹۵۰۰ GT۳۵۰۰۰
۹۴۰۰ GT SLI۳۵۰۰۰
۹۴۰۰ GT۳۰۰۰۰
GeForce 8 Series۸۸۰۰ ULTRA 3x SLI۹۵۰۶۰
۸۸۰۰ ULTRA SLI۷۵۰۴۰
۸۸۰۰ ULTRA۵۷۵۲۰
۸۸۰۰ GTX SLI۶۰۰۴۰
۸۸۰۰ GTX۴۵۰۲۰
۸۸۰۰ GTS SLI۶۰۰۲۰
۸۸۰۰ GTS۵۰۰۱۰
۸۸۰۰ GT SLI۵۵۰۲۰
۸۸۰۰ GT۴۵۰۱۰
۸۶۰۰ GTS SLI۵۰۰۲۰
۸۶۰۰ GTS۵۰۰۱۰
۸۶۰۰ GT SLI۴۵۰۰۰
۸۶۰۰ GT۴۵۰۰۰
۸۵۰۰ GT۳۵۰۰۰
۸۴۰۰ GS۳۰۰۰۰
۸۳۰۰ GS۳۰۰۰۰

کارت گرافیک های AMD

 GPU کارت گرافیک

وات پیشنهادی پاور (W)

PCIe connectors
۶-pin۸-pin
Radeon R9 Fury seriesR9 Fury X 4x CF۱۶۰۰۰۸
R9 Fury X 3x CF۱۳۰۰۰۶
R9 Fury X CF۱۰۰۰۰۴
R9 Fury X۶۵۰۰۲
R9 Fury 4x CF۱۵۰۰۰۸
R9 Fury 3x CF۱۲۰۰۰۶
R9 Fury CF۹۵۰۰۴
R9 Fury۶۲۰۰۲
Radeon R9 300 SeriesR9 390X 4x CF۱۷۵۰۴۴
R9 390X 3x CF۱۴۵۰۳۳
R9 390X CF۱۱۰۰۲۲
R9 390X۷۰۰۱۱
R9 390 4x CF۱۶۰۰۴۴
R9 390 3x CF۱۳۰۰۳۳
R9 390 CF۱۰۰۰۲۲
R9 390۶۵۰۱۱
R9 380X CF۷۵۰۴۰
R9 380X۵۵۰۲۰
R9 380 CF۷۵۰۴۰
R9 380۵۵۰۲۰
Radeon R9 NanoR9 Nano 4x CF۱۲۰۰۰۴
R9 Nano 3x CF۱۰۰۰۰۳
R9 Nano CF۷۵۰۰۲
R9 Nano۵۵۰۰۱
Radeon R7 300 SeriesR7 370 CF۶۲۰۲۰
R7 370۴۵۰۱۰
R7 360 CF۶۰۰۲۰
R7 360۴۳۰۱۰
Radeon R9 200 SeriesR9 295X2 CF۱۶۰۰۰۴
R9 295X2۱۰۰۰۰۲
R9 290X 4x CF۱۶۰۰۴۴
R9 290X 3x CF۱۳۰۰۳۳
R9 290X CF۱۰۰۰۲۲
R9 290X۶۵۰۱۱
R9 290 4x CF۱۶۰۰۴۴
R9 290 3x CF۱۳۰۰۳۳
R9 290 CF۱۰۰۰۲۲
R9 290۶۵۰۱۱
R9 285 CF۷۵۰۴۰
R9 285۵۲۰۲۰
R9 280X 4x CF۱۵۰۰۴۴
R9 280X 3x CF۱۲۰۰۳۳
R9 280X CF۹۰۰۲۲
R9 280X۶۰۰۱۱
R9 280 4x CF۱۳۰۰۴۴
R9 280 3x CF۱۰۵۰۳۳
R9 280 CF۸۰۰۲۲
R9 280۵۵۰۱۱
R9 270X CF۷۰۰۴۰
R9 270X۵۰۰۲۰
R9 270 CF۶۲۰۲۰
R9 270۴۵۰۱۰
R9 260 CF۶۰۰۲۰
R9 260۴۳۰۱۰
R9 255 CF۵۵۰۲۰
R9 255۴۰۰۱۰
Radeon R7 200 Series   R7 265 CF۶۲۰۲۰
R7 265۴۵۰۱۰
R7 260X CF۶۲۰۲۰
R7 260X۴۵۰۱۰
R7 260 CF۶۲۰۲۰
R7 260۴۵۰۱۰
R7 250X CF۵۵۰۲۰
R7 250X۴۳۰۱۰
R7 250 CF۴۵۰۰۰
R7 250۳۸۰۰۰
R7 240 CF۴۰۰۰۰
R7 240۳۵۰۰۰
Radeon R5 Series  R5 240 CF۴۰۰۰۰
R5 240۳۵۰۰۰
R5 235X CF۴۰۰۰۰
R5 235X۳۳۰۰۰
R5 235 CF۳۸۰۰۰
R5 235۳۳۰۰۰
R5 230 CF۳۸۰۰۰
R5 230۳۰۰۰۰
R5 220 CF۳۵۰۰۰
R5 220۳۰۰۰۰

 GPU کارت گرافیک

وات پیشنهادی پاور (W)

PCIe connectors
۶-pin۸-pin
Radeon HD 8000 Series HD8970 4xCF۱۳۰۰۴۴
HD8970 3x CF۱۰۵۰۳۳
HD8970 CF۸۰۰۲۲
HD8970۵۵۰۱۱
HD8950 4x CF۱۲۰۰۴۰
HD8950 3x CF۹۵۰۲۰
HD8950 CF۷۵۰۴۰
HD8950۵۲۰۲۰
HD8670۳۳۰۰۰
HD8570۳۰۰۰۰
Radeon HD 7000 Series HD7990 CF۱۲۰۰۰۶
HD7990۷۰۰۰۳
HD7970 4x CF۱۳۰۰۴۴
HD7970 3x CF۱۰۵۰۳۳
HD7970 CF۸۰۰۲۲
HD7970۵۵۰۱۱
HD7950 4x CF۱۱۰۰۸۰
HD7950 3x CF۹۰۰۶۰
HD7950 CF۷۰۰۴۰
HD7950۵۰۰۲۰
HD7870 CF۶۰۰۴۰
HD7870۵۰۰۲۰
HD7850 CF۵۷۵۲۰
HD7850۴۵۰۱۰
HD7790 CF۵۷۵۲۰
HD7790۴۳۰۱۰
HD7770 CF۵۲۰۲۰
HD7770۴۳۰۱۰
HD7750۳۵۰۰۰
HD7730۳۵۰۰۰
Radeon HD 6000 SeriesHD6990 CF۱۱۰۰۰۴
HD6990۷۰۰۰۲
HD6970 4x CF۱۳۰۰۴۴
HD6970 3x CF۱۰۵۰۳۳
HD6970 CF۸۰۰۲۲
HD6970۵۵۰۱۱
HD6950 4x CF۱۰۵۰۸۰
HD6950 3x CF۸۷۵۶۰
HD6950 CF۷۰۰۴۰
HD6950۵۰۰۲۰
HD6870 X2 CF۹۰۰۰۴
HD6870 X2۶۰۰۰۲
HD6870 OC (1000Mhz) CF۷۰۰۴۰
HD6870 OC (1000Mhz)۵۵۰۲۰
HD6870 CF۶۰۰۴۰
HD6870۵۰۰۲۰
HD6850 OC (950Mhz) CF۶۵۰۲۰
HD6850 OC (950Mhz)۵۰۰۱۰
HD6850 CF۵۵۰۲۰
HD6850۴۵۰۱۰
HD6790 CF۶۰۰۴۰
HD6790۵۰۰۲۰
HD6770 CF۵۵۰۲۰
HD6770۴۵۰۱۰
HD6750 CF۵۲۰۲۰
HD6750۴۳۰۱۰
HD6670۴۰۰۰۰
HD6570۴۰۰۰۰
HD6450۴۰۰۰۰
Radeon HD 5000 SeriesHD5970 4Gb CF۱۱۵۰۰۴
HD5970 4Gb 900/1200۷۵۰۰۲
HD5970 CF۸۵۰۲۲
HD5970۶۵۰۱۱
HD5870 2Gb 4x CF۱۲۵۰۴۴
HD5870 2Gb 3x CF۱۰۵۰۳۳
HD5870 2Gb CF۸۰۰۲۲
HD5870 2Gb۵۷۵۱۱
HD5870 OC (1000Mhz) 4x CF۱۲۰۰۸۰
HD5870 OC (1000Mhz) 3x CF۹۵۰۶۰
HD5870 OC (1000Mhz) CF۷۵۰۴۰
HD5870 OC (1000Mhz)۵۵۰۲۰
HD5870 4x CF۱۰۵۰۸۰
HD5870 3x CF۸۵۰۶۰
HD5870 CF۶۵۰۴۰
HD5870۵۰۰۲۰
HD5850 OC (1000Mhz) 4x CF۱۰۵۰۸۰
HD5850 OC (1000Mhz) 3x CF۸۵۰۶۰
HD5850 OC (1000Mhz) CF۷۰۰۴۰
HD5850 OC (1000Mhz)۵۵۰۲۰
HD5850 4x CF۸۷۵۸۰
HD5850 3x CF۷۵۰۶۰
HD5850 CF۶۰۰۴۰
HD5850۵۰۰۲۰
HD5830 4x CF۹۰۰۸۰
HD5830 3x CF۷۵۰۶۰
HD5830 CF۶۰۰۴۰
HD5830۵۰۰۲۰
HD5770 4x CF۷۵۰۴۰
HD5770 3x CF۶۵۰۳۰
HD5770 CF۵۵۰۲۰
HD5770۴۲۵۱۰
HD5750 4x CF۶۲۰۴۰
HD5750 3x CF۵۵۰۳۰
HD5750 CF۵۰۰۲۰
HD5750۴۰۰۱۰
HD5670 512Mb/1Gb 3xCF۵۰۰۰۰
HD5670 512Mb/1Gb CF۴۵۰۰۰
HD5670 512Mb/1Gb۴۰۰۰۰
HD5570۳۵۰۰۰
HD5550۳۵۰۰۰
HD5450۳۳۰۰۰

 GPU کارت گرافیک

وات پیشنهادی پاور (W)

PCIe connectors
۶-pin۸-pin
Radeon HD 4000 SeriesHD4970 CF۶۰۰۴۰
HD4970۵۰۰۲۰
HD4890 3x CF۸۵۰۶۰
HD4890 CF۷۰۰۴۰
HD4890۶۰۰۲۰
HD4870 X2 CF۱۰۰۰۲۲
HD4870 X2۶۵۰۱۱
HD4870 4x CF۱۰۰۰۸۰
HD4870 3x CF۸۵۰۶۰
HD4870 CF۶۰۰۴۰
HD4870۵۰۰۲۰
HD4850 X2 2Gb CF۷۰۰۲۲
HD4850 X2 2Gb۵۵۰۱۱
D4850 X2 1Gb CF۶۵۰۲۲
HD4850 X2 1Gb۵۵۰۱۱
HD4850 CF۵۵۰۲۰
HD4850۴۵۰۱۰
HD4830 CF۵۵۰۲۰
HD4830۴۵۰۱۰
HD4770 CF۵۵۰۲۰
HD4770۴۵۰۱۰
HD4670 CF۵۵۰۰۰
HD4670۴۰۰۰۰
HD4650 CF۵۵۰۰۰
HD4650۴۰۰۰۰
HD4550 CF۳۵۰۰۰
HD4550۳۰۰۰۰
HD4350 CF۳۵۰۰۰
HD4350۳۰۰۰۰
Radeon HD 3000 SeriesHD3870 X2 CF۷۵۰۲۲
HD3870 X2۵۵۰۱۱
HD3870 CF۵۵۰۲۰
HD3870۴۵۰۱۰
HD3850 CF۵۵۰۲۰
HD3870۴۵۰۱۰
HD3670 CF۵۵۰۰۰
HD3670۴۰۰۰۰
HD3650 CF۵۵۰۰۰
HD3650۴۰۰۰۰
HD3470 CF۴۰۰۰۰
HD3470۳۵۰۰۰
HD3450 CF۳۵۰۰۰
HD3450۳۰۰۰۰

در انتخاب پاور علاوه بر کارت گرافیک موارد دیگر هم اهمیت دارند ولی بهتر است اصل را بر کارت گرافیک بگذارید.

- - , .

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 3756 تاريخ : يکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت: 4:48

همان طور که می دانید دو کمپانی مشهور سونی و مایکروسافت با عرضه نسل هشتم کنسول بازی و با معرفی PS4 و XBOX ONE رقابت جدیدی را آغاز کرده اند و اختلافات نظر بر سر این که کدام کنسول بازی بهتر است و کدام کنسول بازی به صرفه تر همچنان مثل همیشه ادامه دارد. فروش کنسول های بازی نسل هشتم در ایران هم جریان دارد و اکثر سایت ها و فروشگاه ها قیمت های متفاوتی (دل به خواه) برای فروش در نظر گرفتند که معمولا بدون قاعده و دلیل منطقی است .

از این به بعد سعی می کنیم به صورت ماهیانه قیمت کلیه کنسول های بازی مطرح در بازار ایران رو برایتان قرار بدهیم تا در صورت نیاز به خرید قیمتی حدودی از بازار داشته باشید .

در زیر جدول قیمت کنسول های بازی نسل هفت و هشت دو شرکت مطرح مایکروسافت و سونی را در بازار ایران و تا تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ مشاهده می کنید.

در  دو هفته گذشته (از آخرین آپدیت که مربوط به نیمه بهمن ماه بوده است) قیمت ها تغییر چندانی نداشته اند و معمولاً متناسب با ناموجودی لحظه ای کنسول ها و یا تغییرات قیمت ارز قیمت آن کنسول بالا می رود. با نزدیک شدن به پایان سال قیمت های محصولات در حال نوسان است و غیر موجود شدن کالا در دبی! یکی از دلایل فروشندگان برای بالا بردن قیمت های لحظه ای است. به هر حال قیمت حداقل کنسول ها قیمت لحظه ای است و ممکن است به تناسب بازار این قیمت مقداری بالا یا پایین بیاید.

قیمت کنسول بازی

توضیح اینکه در خرید آنلاین حتماً حواستان به مبلغ حمل ونقل و مالیات بر ارزش افزوده باشد!!

در جدول فوق بیشترین قیمت کنسول های نسل هفتم (PS3 و Xbox 360 ) مربوط به باندل مخصوص (کنسول به همراه یک بازی) و کرک شده می باشد . همچنین گران ترین Xbox one بازار از نوع XBOX ONE Elite Edition و گرانترین PS4 از نوع PS4 Call of duty III Edition می باشد.

همچنین ارزان ترین Xbox one بدون کینکت Xbox One Without Kinect و ارزان ترین PS4 مربوط به PlayStation 4 Region 3  می باشد.

به تازگی سری ۱۲ کنسول های PS4 هم به بازار عرضه شده است. از بارز ترین تفاوت ها می توان به مات شدن کل دستگاه ، فیزیکی شدن دکمه های پاور و اجکت و تقلیل تعداد رم ها از ۱۶ رم ۵۱۲ گیگابایتی به ۸ رم ۱ گیگابایتی اشاره کرد.

Region در واقع یک نوع قفل منطقه ای است که باعث می شود کنسول و بازی هایش محدود به یک قاره و یا منطقه شوند. به طوری که به فرض بازی هایی که در قاره امریکا به فروش می رسند فقط برروی کنسول هایی که در آن قاره خریداری شده اند اجرا می شوند  البته به دلایل رقابتی و فروش در حال حاضر هر دو کنسول محدودیتی در اجرای بازی های ریجن های دیگر ندارند .

برای برخی از قیمت های مربوط به فروش آنلاین، هزینه حمل و نقل ( تحویل درب منزل ) احتساب نشده است.

اگر هنوز در انتخاب کنسول مناسب مردد هستید میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید .

باندل های معرفی شده برای کنسول PS4

بهترین باندل ها و بازی های موجود برای XBOX ONE

چرا باید PS4 بخریم !

چرا باید XBOX ONE بخریم !

معرفی لوازم جانبی PS4

سوال و جواب های کنسول های PS4 و XBOX ONE

Octoads

فروشگاه های مورد اعتماد: لطفاً در تماس خود نام سایت هشت بیت را هم بیاورید تا با شما همکاری بهتری شود.

نام فروشگاهشماره تلفنآدرسزمینه فعالیت
اکتو۰۲۱۸۸۹۵۷۹۴۸www.octo.irکنسول و لوازم بازی

- - , .

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 1309 تاريخ : يکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت: 4:48